旅行のクチコミと比較サイト フォートラベル

Ramixさんのトラベラーページ

Ramixさんの旅行記全0 »

Ramixさんの写真全0 »

Ramixさんのクチコミ全10 »

  • ホテル
  • ショッピング
  • グルメ・レストラン
  • 交通機関
  • 観光スポット
  • 基本情報

クチコミをもっと見る

Ramixさんへのコメント全0 »

掲示板に書く

RamixさんのQ&A

回答(0件)

質問(7件)

  • ニューヨークのお勧め宿泊先を推薦してください

    • 質問日時:2018/12/17 16:03:40
    • 締切:2019/12/24
    • 緊急度:早めに!
    • 回答数:21件

    こんにちは♪
    今年のGWに初ニューヨークに行く予定です(2名で)
    2人とも初めてなので、どのエリアに宿泊したら良いのか悩んでおります。
    個人手配で行く予定です。

    どこで何をするかはまだ具体的に決まってはいませんが、初なのでタイムズスクエア、自由の女神とか初級コースをまずは観光すると思います。
    あとは、洋服が好きなのでビンテージショップとか雑貨を見たりする予定です。


    エリア、またはおすすめの宿泊先を教えてください。
    予算も決まっていないので高級~ゲストハウスまでおすすめあれば宜しくお願いします。

    ついでに、ここは行った方がいいよ!という観光もあれば教えてください。
    私は海外ドラマ好きなのでゴシップガールとかのロケ地も見たいと思ってます!


  • ユーロスターの120分遅延の補償について

    • 質問日時:2018/05/21 12:33:33
    • 締切:2018/05/30
    • 緊急度:早めに!
    • 回答数:4件

    先日は旅の日程等でお世話になりました。
    あの後、一人旅に行きましたが、パリ⇒ロンドン間のユーロスターがストの為
    時間を変更した列車にのりましたが、その変更後の列車が120分遅延しました。それで、保証制度があると聞いていたのですが、すぐにメールが来ましたが
    翻訳をかけたのですが理解が出来ず・・・お力をお貸しいただけますと助かります。


    ユーロスターから下記の内容のメールが最初に届きました。<①参照>
    その時はロンドンに居たため、クレーム保証の所をクリックしました。

    その次に、来たメールがチケットの件についてのメールのようでした。<②参照>

    返金等の保証ではなく、チケットを安く買える。という内容なのでしょうか?

    ①********
    We’re very sorry that your recent Eurostar journey was delayed by 120 minutes. To apologise for the inconvenience, we’d like to offer you some compensation.

    Claim compensation >

    It only takes a minute and all you need is your six-letter booking reference (-------) and your ticket number (------) – both of which you’ll find on your ticket.

    If more than one of you travelled, you’ll need to complete a separate claim for each ticket.

    Find out more about compensation >

    If you’d like to claim for any expenses, please get in touch with your travel insurance provider.

    Once again, we’re very sorry for the delay and hope to see you on board again soon.
    ********

    ②*****
    Thank you for getting in touch. Your e-voucher is ready when you are and can be used at eurostar.com.

    Just tap in the code below when you get to the payment page.

    We look forward to seeing you on board again soon.

    ---------------------------------
    Your Eurostar e-voucher:

    E-Voucher reference: ---------

    Value: GBP 59.00

    Expiry date: Apr 30 2019 11:59PM
    ---------------------------------

  • Eurostarのストについて。

    • 質問日時:2018/04/23 21:12:16
    • 締切:2018/04/23
    • 緊急度:すぐに!
    • 回答数:2件

    こんにちは。またお世話になります。
    4/29に、パリからロンドンにEurostarで向かうのですが、Eurostarのサイトからキャンセルするか変更するようお知らせがきました。
    これは29日が完全に走らないから別の日にちにすりるかキャンセルして。と言う事なのでしょうか?
    もしくは29日でも私が乗る電車がストなので時間を変更して。と言う意味なのでしょうか?
    パリミュージアムパスを買ってしまったので、パリ行きを決行したいです。最悪、28日の夜にロンドンに行こうかと考えています。

    I am sorry to have to contact you to let you know that as a consequence of a national SNCF strike in France, we have had to cancel your train (9053) from booking reference on 29 April

    We’ve done our best to re-accommodate you, if you haven’t received a new booking confirmation, or if you have and the time of the alternative train doesn’t suit, you can exchange or refund your booking here.

    • either change your booking free of charge for an alternative time or date by going to ‘Manage Your Booking’ on Eurostar.com.

    • or cancel your booking, for a full refund using the category ‘Delays and cancellations’ on Eurostar.com.

    We would be grateful if you could exchange or refund your ticket as soon as possible.

    We are really sorry for the inconvenience that this will cause you. We have contacted you as soon as we received the details of the implications of the SNCF strike on Eurostar, We have endeavoured to provide you with as much advance warning to enable you to rearrange your travel plans.

質問をもっと見る

Ramixさん

Ramixさん 写真

  • 旅行記

    0

  • クチコミ

    10

    1

  • QA回答

    0

  • アクセス数(2015年04月02日登録)

    5,139アクセス

3国・地域渡航

1都道府県訪問

写真 | QA掲示板 | 行ってきます | 掲示版 クリップ

Ramixさんにとって旅行とは

自分を客観的にみた第一印象

大好きな場所

大好きな理由

行ってみたい場所

現在3の国と地域に訪問しています

拡大ボタンを押すと地図が
動かせます。

現在1都道府県に訪問しています

千葉 |